Sıkça Sorulan Sorular

GENEL

NASIL SİPARİŞ VEREBİLİRİM?
Şeker Home web sitesi üzerinden istediğiniz ürünleri sepetinize ekledikten sonra; adres ve ödeme aşamalarında talep edilen bilgileri eksiksiz ve doğru şekilde doldurarak alışverişinizi hızlı ve kolay bir şekilde tamamlayabilirsiniz.
Şeker Home üzerinden yapacağınız alışverişlerde üyelik zorunluluğu bulunmamaktadır.
ÜRÜNLER HAKKINDA KİMDEN BİLGİ ALABİLİRİM?
Web sitemiz veya satın almak istediğiniz ürün hakkında bilgi almak için +90 501 610 10 11 numaralı hattımızı arayarak Müşteri Hizmetlerimiz ile iletişime geçebilirsiniz.

KARGO VE TESLİMAT

YURTDIŞINA GÖNDERİ YAPIYOR MUSUNUZ?
Şeker Home olarak yalnızca Türkiye içi gönderim yapmaktayız. Yurtdışına teslimat hizmetimiz bulunmamaktadır.
SİPARİŞ VERDİKTEN SONRA ADRES DEĞİŞİKLİĞİ YAPABİLİR MİYİM?

Siparişiniz kargoya verildikten sonra adres değişikliği yapılabilmektedir.
Destek hattımız +90 501 610 10 11 numarasını arayarak süreci hızlıca başlatabilirsiniz.

Kargo firmasının adres değişikliğini kabul etmesi halinde talebiniz işleme alınacaktır. Ancak bu durumda teslimat süresinin uzayabileceğini lütfen dikkate alınız.

KARGO BEDELİ ÖDEYECEK MİYİM?
Hayır, tüm siparişlerde kargo ücretsizdir.
KARGOM NEREDE NASIL ÖĞRENEBİLİRİM?

Siparişiniz kargoya teslim edildiğinde, kargo takip numaranız ve takip linkiniz otomatik olarak e-posta adresinize gönderilir.

Ayrıca hesabınızdan da takip edebilirsiniz:
Hesabım → Siparişlerim bölümüne girerek ilgili siparişi görüntüleyebilir ve kargo takip numaranıza kolayca ulaşabilirsiniz.

SİPARİŞİM HANGİ KARGO İLE GÖNDERİLECEK?
Tüm kargo gönderimlerimizde PTT Kargo ile çalışmaktayız.
SİPARİŞLER NE ZAMAN KARGOYA TESLİM EDİLİYOR?
Vermiş olduğunuz sipariş, siparişinizde bulunan ürünün teslimat süresine bağlı olarak kargoya teslim edilmektedir. Siparişleriniz aynı gün içerisinde hazırlanarak kargoya teslim edilir. 
SİPARİŞLERİMİ NASIL KONTROL EDEBİLİRİM?
Siparişlerinizi  "Kullanıcı Hesabım" bölümünde bulunan "Siparişlerim" sekmesinden kontrol edebilirsiniz. Ayrıca her zaman destek ekibimizden yardım isteyebilirsiniz.

İADE VE İPTAL İŞLEMLERİ

SİPARİŞİMİ İADE EDEBİLİR MİYİM?
Satın aldığınız ürünü, teslim aldığınız tarihten itibaren 14 gün içerisinde orijinal paketinde ve teslim alındığı şekli ile iade edebilirsiniz.
İADE İŞLEMİNİ NASIL YAPACAĞIM?
  • Ürünler adresinize ulaştıktan sonra 14 gün içinde iade yapabilirsiniz.
  • Ürünler orijinal paketinde ve teslim alındığı şekli ile iade edilmelidir.
  • İadenizi anlaşmalı olduğumuz PTT kargo ile gönderebilirsiniz.
  • İade talebi oluşturduktan sonra verilen iade kodu ile PTT kargo ile kolayca iade edebilirsiniz.
İADE ÜRÜN BEDELİ KREDİ KARTINA NE ZAMAN YANSIR?

İade ettiğiniz ürünler Şeker Home deposuna ulaştıktan sonra iade şartlarına uygunlukları kontrol edilir. Ürün, iade koşullarına uygunsa ve yeniden satılabilirlik özelliğini kaybetmemişse, ürün bedeli ödemenizi yaptığınız kredi kartına ortalama 10–14 gün içerisinde aktarılır.

Ücret iade süresi bankalara göre değişiklik gösterebilir.

İadelerle ilgili her türlü sorunuz için bize destek bölümünden veya +90 501 610 10 11 numaralı destek hattımızdan ulaşabilirsiniz.

TARAFIMA ULAŞAN ÜRÜN KUSURLU, NE YAPMAM GEREKİYOR?

Siparişinizi teslim alırken paket üzerinde yırtık, ezilme, ıslanma gibi bir durum olup olmadığını kontrol etmenizi öneririz.
Herhangi bir sorun fark ederseniz, kargo görevlisi size yardımcı olacak ve tutanak tutulmasını sağlayacaktır. Bu durumda paketi teslim almamanız yeterlidir.

Eğer paket size ulaşırken hasar fark etmediyseniz veya paket doğrudan size teslim edilmediyse, hiç endişe etmeyin —
Kusurlu ürünleri kolayca iade edebilir, dilerseniz hızlıca değişim talep edebilirsiniz.

İadenizi anlaşmalı olduğumuz PTT Kargo ile rahatlıkla gönderebilirsiniz.
Tüm süreç boyunca size destek olmaktan memnuniyet duyarız.

ÖDEME

ÖDEME ADIMINDA KREDİ KARTI ONAY VERMİYOR. NE YAPMALIYIM?

Siparişiniz sırasında kredi kartınız çeşitli nedenlerle onaylanmayabilir. Bu durum çoğu zaman geçicidir ve aşağıdaki sebeplerden kaynaklanabilir:

  • - Kart numarasının hatalı girilmesi

  • - Son kullanma tarihinin yanlış veya geçmiş olması

  • - Ek kart kullanıyorsanız, ana kart sahibi tarafından kartın kullanımının sınırlandırılması

  • - Bankaya ait geçici bağlantı veya sistem sorunları

  • - Kartınızın internet alışverişine kapalı olması

  • - Güncel harcama limitinizin yetersiz olması

  • - Banka tarafından güvenlik amaçlı işlemin geçici olarak durdurulması

Ne yapabilirsiniz?

  1. - Kart bilgilerinizi yeniden kontrol edin.

  2. - Kartınızın internet alışverişine açık olup olmadığını bankanızdan doğrulayın.

  3. - Başka bir kartla yeniden deneyin.

  4. - İşlem sırasında bankanız tarafından gelen SMS veya bildirimleri kontrol edin.

  5. - Sorun devam ederse bankanızla iletişime geçerek işlemi teyit ettirin.


Herhangi bir aşamada desteğe ihtiyaç duyarsanız, müşteri hizmetlerimiz memnuniyetle yardımcı olacaktır.

KAPIDA ÖDEME YAPABİLİR MİYİM?

Şu anda kapıda ödeme yöntemi ile sipariş verilmemektedir.


KREDİ KARTINA TAKSİT YAPILIYOR MU?
Şeker Home üzerinden yapılan alışverişlerde anlaşmalı bankalarımızla kartlarına taksit imkanı bulunmaktadır. 
SİPARİŞLERİMDE KREDİ KARTI GÜVENLİĞİMİ NASIL SAĞLIYORSUNUZ?
Şeker Home, SSL güvenlik sertifikalarının en yüksek standardı Global Sign SSL Sertifikası kullanılmaktadır. Kredi kartı ödemesindeki tüm işlemler banka ve bilgisayarınız arasında 128 bit özel Global Sign şifreleme yöntemi ile gerçekleşir. Bu yöntemle bilgileriniz korunurken güvenle alışveriş yapabilirsiniz.